Dani

Ekkor:

Amikor folyamatosan gürizel, hogy több pénzt keress, jobb autót vegyél vagy saját házat építs, elég nehéz arra gondolni, hogy tedd jobb hellyé a világot. Most érezhetően változnak az emberek, változik a cégek működése, tíz éven belül már aligha fog tudni működni modern, 21. századi vállalkozás anélkül, hogy odafigyelne a környezetére, a felhasznált erőforrásokra, az elhasznált eszközök újrahasznosítására, vagy ne törődne valamilyen komoly szociális vagy társadalmi problémával. Számunkra a vízszennyezés jelenti a legégetőbb problémát – még ha itt, Magyarországon nem sokat érzékelünk belőle.

Az óceánok katasztrofális állapota, a fejlődő országok rettenetes tisztavíz-ellátása és a rohamosan fogyó vízkészletek ösztönöztek minket, hogy elkezdjünk dolgozni egy olyan webshopon, ami egyszerre értékesít szép termékeket, és a bevétel egy részével tisztavíz projekteket támogat. A Drop talán nem a szó legklasszikusabb értelmében, de társadalmi vállalkozás: a profit mellett a fő cél, hogy vissza is adjunk a környezetünknek. Első körben néhány egyszerű, letisztult karkötő hordozza ezt az üzenetet, amit később más divatcikkek követnek.

Mindben közös, hogy törekszünk a környezetbarát, fair trade alapanyagok használatára. Ezek a termékek pedig ugródeszkát is jelentenek olyan jelentős fejlesztésekhez, amivel például a mezőgazdaságban takarítható meg felfoghatatlan mennyiségű víz, vagy a fürdőszobánkban használhatjuk tudatosabban, takarékosabban a csapból folyó tiszta ivóvizet. Valahogy mélyen hiszünk benne, hogy csak úgy érdemes dolgozni, hogy közben a környezetünket a tenyerünkön hordozzuk – vagy legalább nem ártunk neki.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..